Referenciák

Az elmúlt évek során számos izgalmas, szakmai kihívást jelentő projektben vettem részt. Az alábbiakban csupán néhány érdekes feladatot emelek ki.

Epson Magyarország

Egy piacvezető cégnek mindig nagy kihívás dolgozni, a 2020-as évet ráadásul a koronavírus-járvány igencsak megnehezítette. A több hónapig tartó karantén ideje alatt sem állt meg azonban az élet. Mivel a home office-ra való átállás számos kihívás elé állította a munkaadókat és a cégeket, az Epson kommunikációját ez alatt az idő alatt a home office-hoz ajánlott termékek bemutatása, illetve az otthoni munkavégzés megkönnyítését szolgáló hasznos tippek határozták meg, amiket jól fogadott az üzleti kommunikációhoz szokott követőtábor.

Tartalomgyár

2017-ben egy olasz divatház magyarországi megnyitójának szervezésében vettem részt. Feladataim között szerepelt a cég blogjának szövegezése, a Facebook oldal kezelése, valamint a megnyitót támogató médiamegjelenések és interjúk szervezése. A megnyitó díszvendége Lorenzo Liverani, az egyik legismertebb olasz divatblogger volt.

Magyar Tisztítás-technológia Szövetség

Három év alatt számos szakmabelieknek és a nyilvánosságnak szóló cikk, interjú, sajtóközlemény és sajtótájékoztató révén sikerült felhívni a nyilvánosság figyelmét a megfelelő ipari, valamint az egészségügyi takarítás fontosságára és magyarországi hiányosságaira, nehézségeire. A teljes brandépítés mellett, melynek része volt a belső céges kommunikáció megújítása is, két alkalommal vettem részt (2016-ban és 2018-ban) egy kétévente megrendezésre kerülő nemzetközi szakkiállítás szervezésében. Munkám része volt a szakmai anyagok szövegezésén túl számos videó és grafikai anyag elkészíttetése, valamint a rendezvényt kísérő egyéb szakmai fórumok megszervezésében, lebonyolításában való részvétel, mely során előadást is tartottam a kiállítóknak a siker eléréséhez nélkülözhetetlen kommunikációs lépésekről.

Growww Digital

2019-ben a Három Királyfi Három Királylány Mozgalom Emeld magasba! rendezvény PR-kampányát segítettem a mozgalmat támogató hírességekkel készített interjúk révén. A sajtó jól fogadta a színes, változatos történeteket, melyek mind a mozgalom konkrét rendezvényét támogatták, így összességében közel 3 millió emberhez eljutott az esemény híre úgy, hogy egy fizetett közlemény sem jelent meg a témában.

Bár sokan szeretnének a sajtóban megjelenni, a hatékony céges kommunikációt nem minden esetben a médiában való megjelenés segíti. Több olyan kkv-nak és kis-közepes méretű vállalkozásnak is dolgoztam, amelynek bevétel növelését blogposztok írásával és azok közösségi médián való terjesztésével támogattam. A lényeg, hogy minden vállalkozás ott és úgy kapja meg a maximális figyelmet a potenciális ügyfélkör részéről, ami költséghatékony módon segíti a kitűzött célok elérését.


Vegye fel velem a kapcsolatot!